• (Android) Jewel Blast : Temple öka resurshacket

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ öka resurshacket ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jewel Blast : Temple 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Killar, jag älskar ditt spel men de senaste annonserna har fått lite R-ranking. Matchington-herrgården ser ut som att killen gnuggar flickornas bröst. Kontrollera annonserna.

    Annonser är ett verkligt besvär sedan senaste uppdateringen och nej, jag kommer inte att tvingas betala för borttagning av annonser.

    Hyfsat tidsfördriv

    Jag gillar verkligen det här spelet, det är ett bra sätt att döda lite tid, men var tredje eller fjärde annons kraschar appen. Det är väldigt frustrerande och det är därför jag inte har gett ett 5-stjärnigt betyg. Jag tar nu bort den här appen.

    Standard matchande spel. Det enda problemet är kostnaden, jag har ingen aning om vem som skulle spendera $7/vecka. Så jag får leva med annonserna.

    Jewel Blast : Temple Puzzle rhcr

    Avkopplande och roligt

    Spelet är roligt men jag har avslutat hela spelet på ungefär en vecka. det behöver fler nivåer.

    Jag gillar spelet, men annonserna är löjliga. Det finns alldeles för många av dem, och hälften av dem går inte att hoppa över. Mitt barn spelar det här spelet och har av misstag laddat ner slumpmässiga appar till min enhet eftersom hon inte kan hoppa över annonsen och inte vet hur man stänger den. Väldigt irriterande.

    Bäst

    Spelet är roligt, många utmaningar. Men några av tilläggen var väldigt sexuella och inte lämpliga för alla.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :